середу, 26 листопада 2014 р.

Рецепт успіху від БАОБАБу: як відкрити творчу майстерню


Зоряну Мартинюк легко впізнати у натовпі – смілива зачіска, руде волосся, яскравий і стильний одяг. Засновниця творчої майстерні БАОБАБ розповідає, як народилася ідея БАОБАБу і як вдалося її втілити в життя.  

Розкажи, як почався БАОБАБ?
Я займаюся хенд-мейдом вже близько семи років. А почалося все зі звичайних фенічок. Плела собі, друзям, потім зацікавилася шерстю, бісером, почала робити складніші речі. Віддавала їх до магазинів, багато їздила по фестивалях. Але щоб відкрити майстерню – мені не ставало сміливості ризикнути. Я така неорганізована і непунктуальна людина. Мені здається, за два роки БАОБАБ мене цьому навчив, але тоді я не уявляла, як можна це все організувати.  ДАЛІ

Немає коментарів:

Дописати коментар